»Stremimo k tem, da se dela začnejo čimprej. Je bil to eden od strateških ciljev, ki je bil izpostavljen, tako da ta projekt mora iti naprej.«
»Po več kot 20 letih raznih pravnih in drugih zapletov je podpisana pogodba za gradnjo železniške postaje Ljubljana, ki jo naša prestolnica potrebuje in si jo tudi zasluži.«
»Dejstvo je, da nas prometni kaos še čaka. Najhujši del bo izgradnja železniške postaje.«
»Mislim, da je pogodbeni čas izvedbe skupaj z uvedbo v delo 24 mesecev in to je to, nič ne podaljšujemo.«
»Prva ocenjena vrednost je pravzaprav vrednost, kjer ljudje, ki to delajo, še nimajo vseh konkretnih rešitev, da bi lahko zelo natančno izračunali ceno.«
»Menimo, da je pač to neka nova realnost na trgu in to narekujejo tržne razmere v Sloveniji, Evropi ter po svetu.«
»Zaprti trg, politično obvladovanje ključnih gradbenih podjetij in skoraj nobene mednarodne konkurence. Bomo gradili razkošne železniške postaje, medtem ko so potovalni časi na železnicah ponekod enaki kot v času Avstro-Ogrske?«
»Menimo, da je to neka nova realnost na trgu in to narekujejo tržne razmere v Sloveniji, Evropi ter po svetu.«
»Ocenjena vrednost 137 milijonov evrov je z naše strani končna, stojimo za njo in smo prepričani, da je tudi ustrezna.«
»S 14. decembrom se odpirata dva nova začasna perona, ki bosta omogočala, da bo čim več vlakov prišlo na postajo Ljubljana.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju